Fuzja

Decyzją akcjonariuszy połączone zostały dwa dotychczas konkurencyjne przedsiębiorstwa. Joanna została dyrektorem personalnym nowopowstałej firmy.

Wyzwanie: zbudować taką kulturę organizacyjną, która pozwoli nowej firmie sprawnie funkcjonować, zachowując to, co było wartościowe i pozbywając się tego, co nie sprzyja rozwojowi.

Rozwiązanie Mukoid: Pierwszy etap to przeprowadzenie Badania 3600, które ujawnia postawy, uprzedzenia i potrzeby. Kolejnym jest implementacja systemu wewnętrznych mentoringów w oparciu o szkolenia kompetencji komunikacyjnych i społecznych.

 

Przeczytaj również:

Delegować

Kuba i Ola stworzyli swoją firmę od zera. Obecnie zatrudniają ok. 100 pracowników produkcyjnych i 7 managerów: dyrektora administracyjnego,...

czytaj dalej

Systemowo

Agata przyjęła stanowisko dyrektora zarządzającego dużej firmy rodzinnej, która została sprzedana nowemu właścicielowi. Jej misja to wprowadzenie...

czytaj dalej

Być kobietą

Maria jest szefową i właścicielką stworzonej przez siebie firmy. Ze względu na charakter branży, jej pracownikami są sami mężczyźni typu macho....

czytaj dalej

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane tagi: BADANIE 360 | DYREKTOR PERSONALNY | EXECUTIVE COACHING | FUZJA | HR | KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE | KOMPETENCJE SPOŁECZNE | KOMUNIKACJA | KOMUNIKACJA ZMIANY | KULTURA ORGANIZACYJNA | MENTORING | POŁĄCZENIE | SZKOLENIA | ZARZĄDZANIE ZMIANĄ | ZMIANA