Fuzja

Decyzją akcjonariuszy połączone zostały dwa dotychczas konkurencyjne przedsiębiorstwa. Joanna została dyrektorem personalnym nowopowstałej firmy.

Wyzwanie: zbudować taką kulturę organizacyjną, która pozwoli nowej firmie sprawnie funkcjonować, zachowując to, co było wartościowe i pozbywając się tego, co nie sprzyja rozwojowi.

Rozwiązanie Mukoid: Pierwszy etap to przeprowadzenie Badania 3600, które ujawnia postawy, uprzedzenia i potrzeby. Kolejnym jest implementacja systemu wewnętrznych mentoringów w oparciu o szkolenia kompetencji komunikacyjnych i społecznych.

 

Przeczytaj również:

Awans

Jan został mianowany dyrektorem działu, w którym przez poprzednie lata pełnił funkcję jednego z kierowników. Wyzwanie Przebudować relacje z...

czytaj dalej

Zmiana właścicielska

Spółka została przejęta przez zagraniczną korporację.  Wyzwanie Zarząd musi stawić czoła nowej sytuacji w warunkach ostrej niepewności zawodowej i...

czytaj dalej

Zastępstwo

Andrzej został odgórnie skierowany do czasowego zarządzania oddziałem firmy, którego nie miał wcześniej okazji poznać bliżej. Wyzwanie: zdobyć...

czytaj dalej

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane tagi: BADANIE 360 | DYREKTOR PERSONALNY | EXECUTIVE COACHING | FUZJA | HR | KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE | KOMPETENCJE SPOŁECZNE | KOMUNIKACJA | KOMUNIKACJA ZMIANY | KULTURA ORGANIZACYJNA | MENTORING | POŁĄCZENIE | SZKOLENIA | ZARZĄDZANIE ZMIANĄ | ZMIANA