Audyt potrzeb rozwojowych

Po co?
Aby precyzyjnie zidentyfikować luki kompetencyjne i/lub potrzeby rozwojowe waszej załogi lub określonych kategorii zatrudnionych (np. sprzedawców, kierowników liniowych, team-leaderów…)

Jak?
Badanie prowadzone są metodą ankietową oraz wywiadów fokusowych. Na życzenie klienta możemy zastosować także inne narzędzia badawcze, takie jak:

  • gry symulacyjne
  • wideo rejestracja
  • badanie 360
  • konstelacje korporacyjne
  • lub inne

Co dostajesz? 

Na zakończenie badania dostajesz Raport zawierający:

  1. wyniki badania – stan aktualny potrzeb rozwojowych badanej populacji
  2. wyniki badania – rekomendację działań do podjęcia celem zaadresowania tych potrzeb

UWAGA!

Nie zostawiamy Cię sam na sam z Raportem, lecz organizujemy spotkanie służące dokładnemu wyjaśnieniu jego wniosków i zaleceń oraz zbudowaniu realistycznego planu realizacji