Audyt potrzeb rozwojowych
Po co?
Aby precyzyjnie zidentyfikować luki kompetencyjne i/lub potrzeby rozwojowe waszej załogi lub określonych kategorii zatrudnionych (np. sprzedawców, kierowników liniowych, team-leaderów…)
Jak?
Badanie prowadzone są metodą ankietową oraz wywiadów fokusowych. Na życzenie klienta możemy zastosować także inne narzędzia badawcze, takie jak:
- gry symulacyjne
- wideo rejestracja
- badanie 360
- konstelacje korporacyjne
- lub inne
Co dostajesz?
Na zakończenie badania dostajesz Raport zawierający:
- wyniki badania – stan aktualny potrzeb rozwojowych badanej populacji
- wyniki badania – rekomendację działań do podjęcia celem zaadresowania tych potrzeb
UWAGA!
Nie zostawiamy Cię sam na sam z Raportem, lecz organizujemy spotkanie służące dokładnemu wyjaśnieniu jego wniosków i zaleceń oraz zbudowaniu realistycznego planu realizacji