Audyt kultury organizacyjnej

Po co?
Kultura organizacyjna powinna wspierać pracowników firmy w osiąganiu zamierzonych celów i być zgodna z oczekiwaniami interesariuszy (np. klientów, akcjonariuszy, otoczenia biznesowego itp.). Jednak nieraz, wręcz przeciwnie, stanowi poważną, gdyż nieuświadomioną przeszkodę.
Audyt ma za zadanie zdiagnozować aktualną kulturę organizacyjną firmy i uświadomić osobom zarządzającym, co należy w niej pielęgnować i wzmacniać, a co wymaga zmiany lub poprawy.

Jak?
Audytując kulturę organizacyjną Instytut Mukoid stosuje następujące narzędzia:

  • serie kwestionariuszy
  • grupy cross-fokusowe
  • wywiady pogłębione
  • obserwacja on the job
  • analiza struktur i procesów
  • analiza kluczowych dokumentów

Na życzenie klienta stosujemy także inne, zaawansowane narzędzia, takie jak:

  • gry symulacyjne 
  • tajemniczy klient
  • wideo rejestracja
  • konstelacje korporacyjne
  • badania 360

Co dostajesz? 

Na zakończenie badania dostajesz Raport zawierający:

  1. wyniki badania – główne charakterystyki aktualnej kultury organizacyjnej
  2. wyniki badania – efekty, jakie ta kultura wywiera na istotne obszary funkcjonowania i wizerunku firmy
  3. wyniki badania – rekomendacje działań do podjęcia celem poprawy i/lub zmiany kultury organizacyjnej

UWAGA!

Nie zostawiamy Cię sam na sam z Raportem, lecz organizujemy spotkanie służące dokładnemu wyjaśnieniu jego wniosków i zaleceń oraz zbudowaniu realistycznego planu realizacji