K

Wstecz

Szkolenia i Warsztaty

Ludzie uwielbiają szkolenia, po których wychodzą naładowani nie tyle wiedzą, co przede wszystkim przydatnymi praktycznymi umiejętnościami oraz inspiracją i metodami jak je wdrożyć w swojej pracy i wykorzystać w życiu.

Takie właśnie są warsztaty Instytutu Mukoid – prowadzone przez praktyków dla praktyków!

Jak przeprowadzać rozmowy okresowe z pracownikami, aby przyniosły spodziewane rezultaty i niespodziewane korzyści

Podczas tego szkolenia, poznasz zasady i metody prowadzenia konstruktywnej rozmowy okresowej, która pozwoli CI nie tylko zrealizować jej bezpośredni cel (np. ocenę), lecz jednocześnie lepiej poznać cele i wartości pracownika, aby móc podejmować w stosunku do niego wyważone decyzje (np. rozwojowe), poprawiać wasze wzajemne relacje oraz rozwijać siebie jako lidera).

Jak być managerem-coachem dla swojego z zespołu, czyli na czym polega coachingowy styl zarządzania

Ten intensywny warsztat dedykowany jest głównie managerom różnych szczebli zarządzania – ale skorzystają z niego także wszystkie osoby pracujące z ludźmi. W trakcie treningu będą mieli okazję nie tylko poznać i zrozumieć, ale także doświadczyć ‘na własnej skórze” działania tych umiejętności i postaw, dzięki którym ludzie lepiej rozumieją siebie i innych, potrafią bez trudu prowadzić ‘’trudne’ rozmowy’, inspirować i wydobywać ukryty potencjał, w wyniku czego poprawia się atmosfera w pracy, kreatywność, zaangażowanie i wydajność).

Jak efektywnie prowadzić efektywne zebrania, czyli sztuka uzgadniania i relacji w pigułce

To szkolenie ma za zadanie zmienić nudne i zazwyczaj zbyt długie zebrania, w przyjazne narzędzie pracy zespołowej, które nie tylko prowadzi do konkretnych efektów, generuje kreatywność, odpowiedzialność i współ-odpowiedzialność uczestników, ale daje każdemu z nich satysfakcję i podnosi jakość Waszych relacji. Dostaniesz wskazówki, narzędzia i odrobinę psychologii społecznej, poznasz najlepsze praktyki i dowiesz się, czego najbardziej należy unikać.

Jak właściwie udzielać informacji zwrotnej, aby pomagać i rozwijać, a nie szkodzić i stresować

Ten warsztat nie tylko zapozna Cię z kluczowymi zasadami udzielania efektywnej informacji zwrotnej, ale przede wszystkim pozwoli Ci przetrenować te zasady, przedyskutować ich skuteczność w rozmaitych przypadkach, z którymi spotykasz się lub możesz spotkać w swojej pracy (i życiu). Wprawdzie nie dostaniesz żadnych cudownych recept (w rodzaju osławionej ‘kanapki’), lecz uświadomisz sobie i przetestujesz postawy i zachowania, dzięki którym możesz stać mistrzem tego wspaniałego narzędzia komunikacyjnego, jakim jest właściwie udzielona informacja zwrotna.

Jak delegować zadania, by unikać przykrych wpadek lub pułapki mikrozarządzania

Celem tego szkolenia jest wyposażenie uczestników w praktyczne, oparte na wiedzy o mechanizmach psychologicznych, umiejętności zlecania zadań i związanej z nimi odpowiedzialności swoim podwładnym. Struktura delegowania i jego zasady to jedna kwestia, drugą stanowi wyrobienie w sobie takiej postawy i takich zachowań, dzięki którym nie torpedujemy realizacji zadania i stajemy się osobą zarządzającą a nie sfrustrowanym mikro-rządcą.

Zobacz także studia coachingu z międzynarodową akredytacją ICF prowadzone przez Instytut Mukoid – także online

Jesteś zainteresowany szkoleniem? Umów się na niezobowiązującą rozmowę.