Nasze Artykuły

Przepytać Coacha cz.3

Przepytać Coacha cz.3

– Słyszałem opinię, że coaching nie jest dla wszystkich. Skąd mam wiedzieć, że coaching jest dla mnie i moich pracowników?  Czy moi pracownicy muszą wyrazić zgodę na coaching? Jako szef firmy...

czytaj dalej
Przepytać Coacha cz.2

Przepytać Coacha cz.2

– No dobrze – przytaknął Michał – a skąd coach wie, czego ja właściwie potrzebuję?  Ewa: Nie wie. Jeśli twierdzi, że wie, to to nie jest coach, tylko szarlatan, manipulator. Coach dowiaduje się...

czytaj dalej
Przepytać Coacha cz.1

Przepytać Coacha cz.1

Było tak: W jednym miejscu (w knajpce na Podkarpaciu), w jednym czasie (w sobotnie popołudnie) spotkało się osiem osób  Piotr – właściciel fabryki produkującej elementy wyposażenia...

czytaj dalej

Case Study

Delegować

Kuba i Ola stworzyli swoją firmę od zera. Obecnie zatrudniają ok. 100 pracowników produkcyjnych i 7 managerów: dyrektora administracyjnego, sprzedaży oraz 4 kierowników produkcji. Jednak nie...

czytaj dalej

Systemowo

Agata przyjęła stanowisko dyrektora zarządzającego dużej firmy rodzinnej, która została sprzedana nowemu właścicielowi. Jej misja to wprowadzenie nowoczesnych metod zarządzania, spłaszczenie...

czytaj dalej

Być kobietą

Maria jest szefową i właścicielką stworzonej przez siebie firmy. Ze względu na charakter branży, jej pracownikami są sami mężczyźni typu macho. Pracownicy (ale i część klientów) nie chcą uznać...

czytaj dalej

Awans

Jan został mianowany dyrektorem działu, w którym przez poprzednie lata pełnił funkcję jednego z kierowników. Wyzwanie Przebudować relacje z dotychczasowymi kolegami, dla których obecnie stał się...

czytaj dalej

Zmiana właścicielska

Spółka została przejęta przez zagraniczną korporację.  Wyzwanie Zarząd musi stawić czoła nowej sytuacji w warunkach ostrej niepewności zawodowej i osobistej. Rozwiązanie Mukoid 9-cio miesięczny...

czytaj dalej

Zastępstwo

Andrzej został odgórnie skierowany do czasowego zarządzania oddziałem firmy, którego nie miał wcześniej okazji poznać bliżej. Wyzwanie: zdobyć zaufanie kluczowych współpracowników, utrzymać ich...

czytaj dalej